2011. február 28., hétfő

A hónap vége

Szóval eltelt egy hónap és gondoltam röviden beszámolok, mi is történ ez alatt a blogon.
Először is megköszönöm a több, mint 700 klikkelést. (A több, mint rész valószínűleg én voltam.)
Legtöbbet az alap kenyér receptemet olvastátok, második helyen a maradék tojásfehérjéből készült süti áll, harmadik a pizza. Kicsit meglepődtem, hogy a csíráztatós beszámoló ennyire népszerű volt, mert lenyomta az ötödik helyen álló csokis-kakaós sütit is. Remélem sikerült kedvet csinálnom a csíráztatáshoz. Nagyon örülnék ha minél többen kipróbálnátok.  És akkor már nem éltem hiába :)
A hónap gasztronómiai élményei voltak az Orbán pincészet kóstolója, az Enni Jó Lekvárok almás hagymalekvárja és a szüleim sült húsa.
Egyúttal köszönöm a biztatásokat és a visszajelzéseket. Nagyon jó érzés, hogy receptjeim, fejlesztéseim útra keltek és más konyhákban is testet öltenek.
További jó sütés-főzést!
Kata a spájzból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...