2011. február 16., szerda

Csak egy tízórai

Nem is tudom, hogyan magyarázzam ki magam. Talán fel leszek mentve, ha a tízórai fontossága felől közelítem meg ezt a banális banán fogást.
A tízórai fontos. Én pár éve szoktattam rá magam, hogy naponta inkább többször egyek és kisebb mennyiségeket. Ilyenkor a szervezet vércukor szintje nem ingadozik annyira, és nem leszünk farkaséhesek. Na meg 10 perc kikapcsolódás is ráfér az emberre. Úgy emlékszem az oviban is volt tízórai és uzsonna, szerintem nem véletlenül.
Kicsit dilemmáztam, hogy egyáltalán beszámoljak-e róla, mert annyira egyszerű. Végülis ez az én blogom, az én ételeimmel…(Na jó. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy négynapi munka után elkészült a kovászos kenyerem. Sajnos nem lett valami jó.  De nem akartam bejegyzés nélkül hagyni a napot.)
A neve legyen mondjuk joghurtos mézes banán.
Hozzávalók 1 személyre:
1 közepes méretű banán
1 doboz natúr joghurt
2 tk méz
egy csipet őrölt szerecsendió
A banánt felkarikáztam, leöntöttem mézzel, joghurttal és a tetejét megszórtam szerecsendióval.
Én nagyon szeretem. Más állapotban nem nagyon eszem meg a natúr joghurtot. A bolti gyümölcsös viszont tele van adalékanyagokkal.
Próbáljátok ki!
Ti mit szoktatok enni tízóraira?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...