2011. április 28., csütörtök

Húsvét darálva


A hétfői sonkából még mindig maradt egy kicsi. A felét későbbi felhasználásra lefagyasztottam, a maradékot kikevertem szendvicskrémnek.
A konyhaasztal felett van egy keretem, tele régi receptekkel. Van egy újságcikk is a kézzel írt receptek között, ahol szendvicskrémek vannak összegyűjtve. Innen vettem az ötletet (na meg külső behatás is volt benne), hogy kikeverjem ezt a kenyérrevalót. Persze megnéztem több forrást is. Volt olyan, ahol a sonkát, a tojást és a tormát darálták össze. Gyakorlatilag a húsvéti sonka menüt. Én ennyire nem követtem a témát.
Hozzávalók 2 személyre:
8 dkg maradék sonka
4 dkg vaj
2-3 ek tejföl
bors
1 kk mustár
1 kk reszelt torma
A húst apróra vágtam, majd elkevertem a vajjal és a tejföllel. Tekertem rá egy kis borsot és beletettem a mustárt, tormát. Az egészet jól összedolgoztam botmixerrel.
Jó kis krémes dolog jött ki belőle. Retekkel, újhagymával, salátával ettük, de így is elég tömény volt. Főleg, hogy az emésztést megkönnyítendő, egy kis eperfagyival fojtottuk le.
Ennyi elég is volt a sonkából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...