2012. július 23., hétfő

Paradicsomsaláta spájz módra


Ez a kedvenc paradicsomsalátánk. Nagyon egyszerű, szerintem nem én vagyok az első, aki rájött erre a kombinációra. Gimis korom óta imádom ezt a cuccot. Paradicsom, olajbogyó, valami feta jellegű sajt, fűszerek.
Én csak sópótló salátának hívom, mert igen jól esik futás után, meg nagy melegben.
Hozzávalók személyenként:
1 db közepes paradicsom
4-6 db olajbogyó ízlés szerint
1 ujjnyi feta, vagy más feta jellegű sajt
olívaolaj
bors, bazsalikom, (só)
A paradicsomot kockára vágtam, az olívát felkarikáztam. Tányérra tettem, rámorzsoltam a sajtot, fűszereket és egy kicsit meglocsoltam olívaolajjal.
Jó sült vagy grillezett húsok mellé, sajtkrémes kenyérrel, vagy egyszerűen csak úgy magában…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...