2013. szeptember 5., csütörtök

Áfonyás turmix



Vagy elegánsan áfonyás smoothie. De én egyszerű nő vagyok, nekem akkor is csak gyümölcsturmix marad. Na nem akármilyen.
Szeretek reggelizni, mert reggelizni jó, és mert felébreszt. Tízóraizni is szeretek, mert nem esik a béka feneke alá a vércukorszintem délre és nem szédelgek fél délelőtt. Gyümölcsös turmixot reggelizni (vagy tízóraizni) meg különösen szeretek, leszámítva a kora reggeli turmixgép elmosogatását. Az nem jó.
Mivel tobzódunk a gyümölcsökben és untam már a mogyoróvajas sütit, jól esett volna valami gyümölcsös dolog. Fellapoztam a neves szakácsok könyveit a turmix címszó alatt, hátha találok valami jót. Erre a csodaszép italra esett az első választásom Jamie Főzőiskolájából, persze kicsit változtattam rajta. Végül mélyhűtött áfonyával készült. Ennyit a sok friss gyümölcsről…
Hozzávalók per fő:
1 nagyobb érett banán
1 marék (kicsi női) áfonya (nekem mélyhűtött volt)
2 ek natúr joghurt
½ dl almalé
1-2 ek apró zabpehely
1 ek szezámmag
kevés méz ízlés szerint
A banánt meghámoztam és az áfonyával, joghurttal együtt összeturmixoltam. Majd hozzáadtam a zabpelyhet és a szezámmagot és felöntöttem az almalével, végül kevés mézzel simára turmixoltam. Ez így sűrűbb lesz, almalével lehet még hígítani. Elsőre kicsit furcsa volt, hogy magokat is lehet beletenni, de simán elférnek benne.
Színes, gyümölcsös reggeli hidegindító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...