2012. január 10., kedd

Boldog új év :)


Kicsit megkésve, de boldog új évet kívánok nektek.
A mai egy kissé rendhagyó beszámoló lesz egy kellemes meglepetésről.
Történt ugyanis, hogy pár napja egy évvel öregebb lettem. Mostanában (mint az a bejegyzésekből is látszik) nagyon el vagyok havazva, de azért egy baráti összejövetelt szerettem volna tartani. Idő közben technikai okok miatt átszerveződött a buli, amitől már egyre inkább furdalta az oldalamat a kíváncsiság. Azt tudtam, hogy valami szerveződik a hátam mögött, de erre nem számítottam.
Meglepetés lakomát kaptam. Méghozzá a blogomon megjelent ételekből.
A konyhatündérek fél napon át serénykedtek a konyhában, hogy megörvendeztessenek és jóllakassanak egy konyhájából kirekesztett, zsíros kenyéren tengődő gasztrobloggert. Sikerült :)


Készült zöldborsókrém és törökös húsrudacska, juhtúróval töltött rántott gomba, alma-répa saláta sonkával és sajttal, végül, de nem utolsó sorban a húsos palacsinta.
Dicséret következik: nagyon finom volt minden, úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Úgy sikerült minden, ahogy az nekem is sikerülni szokott. Nagyon jó érzés és nagyon büszke vagyok a lányokra.
Mégegyszer köszönöm :)
És legyen tele ilyen jó dolgokkal az új évetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...