2016. február 5., péntek

Tojáskrém light

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy amíg a reggelik nagyon változatosak, a vacsorák kissé egyhangúak lettek: felvágott, sajt, felvágott, sajt, néha 1-1 saláta… Uncsi. Így bevezettem a heti két szendvicskrém készítést, és máris színesebb a nap utolsó étkezése. Ehhez persze össze kell szednem magam. Első körben fellapoztam a 80’-as évekbeli szakácskönyveimet, hogy ihletet merítsek. A következő krém a tojáskrém lett. Szeretem a régimódi vajas változatot is, de azt most egészségügyi okokból hanyagolnom kell. Ezt a könnyű változatot találtam ki helyette. Az ízesítők mennyisége csak hozzávetőleges, bátran lehet variálni saját ízlés szerint.
Hozzávalók:
3 darab keményre főtt tojás
1 púpozott tk joghurt
2 ek majonéz
só, bors,
1-1 késhegynyi curry por és őrölt kömény
1 csapott tk pirosarany
1 tk snidling (lehet mélyhűtött is)

A tojásokat tojásszeletelőn kétszer áttoltam, majd deszkán kisebbre vágtam. Tálba tettem, és összekevertem a többi hozzávalóval. Jó ha van pár órája összeérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...