2012. február 18., szombat

Csokis muffin

Nem is emlékszem, mikor ettem utoljára muffint. Hogy is felejthettem el, hogy mennyire jó dolog! Két perc alatt kitalálom melyik legyen, két perc alatt összedobom, 20 perc alatt megsül. Ennél nem sokkal hosszabb a kis életük sem :). Van sok-sok receptem, most a kakaós csokisat szemeltem ki. Sajnos már nem emlékszem, honnan van a recept. Tessék.
Hozzávalók 12 normál darabhoz, 1 bögre=2,5 dl:
1 kis doboz joghurt
2 db tojás
1 bögre gyümölcscukor
½ bögre olaj
1 csomag sütőpor
1 csipet só
2 bögre liszt
3-4 ek kakaó
tej
(esetleg rum)
100 g étcsokoládé
Először összekevertem a joghurtot, a tojásokat, és az olajat. Aztán hozzákevertem a száraz hozzávalókat. Alaposan kikevertem, végül annyi tejet adtam hozzá, hogy sűrű, de azért még folyékony legyen.
A sütőt előmelegítettem 200 °C-ra, a csokit felkockáztam. A muffinformát kibéleltem muffinpapírral (tudom, nem túl környezetbarát). A formákba egy-egy nagy kanál tésztát lapátoltam, rátettem egy-egy kocka csokit, majd elosztottam a maradék tésztát a formákban.
Nagyjából 20 percig sütöttem (hústű próba).
Pihe-puha tészta, olvadós csoki-meglepődés a közepén.
Kezdő konyhatündérek is bátran nekiállhatnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...